larous-notes-from-the-road

Mijn graduation

Hallo allemaal,

vandaag weer een echte blog zoals ik dat voorheen ook schreef. Dit keer gewoon over iets wat ik mee heb gemaakt en dat is graduation.

Op vrijdag 15 mei had ik dus mijn diplomering. In Amerika is dat normaal gesproken heel groots en druk, maar voor dit jaar was dat dus wel en beetje anders. Normaal gesproken is het met de hele laatste jaars klas, maar dat ging dus niet door.

De dag van mijn diplomering mocht ik kiezen wat we zouden gaan eten. Normaal gesproken zouden we uit eten gaan, maar ook dat kon helaas niet doorgaan. Wel zouden we gaan afhalen en ik mocht dus kiezen waar. Ik hou enorm veel van het restaurant Texas roadhouse, dus daar besloten we eten te bestellen. Nadat we met z'n allen thuis gegeten hadden had mijn gastmoeder nog een verrassing voor mij. Ze had namelijk koekjes laten maken in de vorm van diploma's en graduation caps. Echt heel erg lief en super lekker.

Om 8 uur zou ik mijn diploma krijgen, dus na het eten hadden we ons klaar gemaakt en waren we naar de school gereden. Eenmaal bij de school aangekomen moesten we even wachten tot we op werden gehaald en toen mochten we naar binnen. Toen we binnen waren kreeg ik mijn koort. Ik wist eerst eigenlijk helemaal niet dat ik die zou krijgen, maar die had ik dus gekregen van de "national honer society ".Dit heb in gekregen van de staat van Illinois. Niet iedereen krijgt dit. Alleen studenten die bijvoorbeeld goede cijfers hebben gehaald, de leiding hebben genomen over iets of in een club hebben gezeten. Ik heb er dus ook een gekregen en daar ben ik best wel trots op. Veel amerikaanse universiteiten kijken er naar of je die hebt en maken daarop hun keuze of ze jou willen hebben.

Na ik mijn gele koort en een bloom gekregen had mocht ik naar binnen lopen. Hier stond mijn directuur al klaar en ook was er een fotograaf. We mochten gaan zitten op de eerste rij en daarna ging mijn directuur een hele toespraak aan mij geven. Larou zou Larou niet zijn als ze halverwege zat te huilen, maaarrrr... ik was dit keer niet de enige. Samen met mij, waren ook mijn gastouders wat tranen aan het weg vegen. Mijn directuur had voor iedereen een persoonlijke toespraak gemaakt. Daardoor was het extra bijzonder.

Na de toespraak mocht ik opstaan en naar de andere kant toe lopen, zodat hierna mijn gastouders mijn diploma aan mij konden overhandigen. Natuurlijk liep ik eerst weer de verkeerde kant op, maar dat is gewoon het klunsige van mij. Mijn dilploma werd overhandigd en daarna mocht ik mijn de tassel van mijn cap naar de andere kant verplaatsen. Nu was ik dus echt klaar met mijn high school droom.

Dit was mijn graduation verhaaltje voor nu. En nog wat... over 4 weken ben ik al weer thuis.

Veel liefs Larou

Reacties

Reacties

Matty

Hey meid ik ben bijzonder trots op jou. Je hebt dit echt in je een(d)je gedaan. En dan ook nog kunnen doorstuderen... Ik zie je de volgende maand meid. I love you♥️ geniet nog van de tijd in de States

Tonnie en peter

Gefeliciteerd wat een.belevenis is dat geweest en voor ons ishet fijn dat je weer terug komt die gastouders heb je wel heel erg mee geboft gelukkig dat kan je maken of breken kus uit het haagje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active