larous-notes-from-the-road

Geen school

272 dagen in amerika en ietsjes meer dan een maand en dan ga ik ook al weer naar huis! Iets wat ik eigenlijk heel erg gek vind, aangezien ik het nog zo goed weet dat ik afscheid van iedereen nam en op het vliegtuig stapte.

Volgende week ga ik al mijn spullen inleveren en is school echt voorbij. Veel eerder dan gepland, maar dat is niet anders. 3 weken geleden kregen we te horen dat alle scholen in Illinois voor de rest van het schooljaar zouden sluiten. Zo ook mijn school. De hele tijd had ik gedacht ik ga niet naar huis zolang het niet hoeft, maar toen dit aangekondigd werd, ging ik toch wel een beetje twijfelen. In de eerste instantie had ik mijn hele gedachten er op gezet dat ik naar huis wilde. Wat had ik hier namelijk nog te doen… Nog 3 weken dat stomme E learning waar ik echt wel wat

moeite mee had, elke dag thuis zitten en inmiddels kreeg ik toch ook wel weer heel erg zin om naar huis te gaan.

Toch zag ik het niet zitten ik wilde niet binnen een week afscheid nemen van iedereen en alles allemaal gehaast doen. Tuurlijk het zou niet makkelijk gaan zijn en ik twijfelde enorm over mijn keuze, maar er waren nog wel genoeg redenen om te blijven.

Die redenen waren vooral de kleine dingen die ik nog wel zou gaan doen. Ik zou weliswaar geen echte prom en graduation mee maken, maar er zou wel een kleine alternatieve optie hiervan komen. En aangezien de maatregelen hier iets soepeler zijn als in nederland, mogen we ook nog gewoon met 10 mensen bij elkaar zijn.

De afgelopen weken heb ik dan ook nog wel heel veel tijd thuis gespendeerd, maar ook ben ik samen met mijn vrienden en vriendinnen geweest. Ik probeer alles uit deze kleine momenten te halen en als ik dan een hele leuke dag gehad heb ben ik nog zo blij dat ik toch gebleven ben.o had ik vorige week een photoshoot met de voetbal seniors en had ik vorige week zaterdag mijn senior pictures. Alle foto’s komen op facebook hiervan.

Dit was een kleine update van mij. Ik kan verder niet zo heel veel op mijn blog vertellen aangezien ik namelijk gewoon niet zoveel meemaak momenteel.


Heel veel liefs

Larou

Reacties

Reacties

Gerrit-Jan

Hoi Larou. Gaaf dat je zoveel vriendschappen te vieren hebt en allerlei andere mooie "kleine dingetjes". Geniet iedere seconde van die "kleine dingetjes", hoor. Zou best kunnen, dat dat later de hoogtepunten blijken te zijn.
Geniet. En maak jezelf niet gek, als de datum van vertrek nadert 😀
Hou je haaks! *knuffie*

Ruud

Geniet nog van je laatste weken Larou. Het wordt vast toch mooi. Overigens vinden wij in NL het ook wel weer leuk dat je terug komt hoor. Tot heeeeeeel snel!!! Dikke, virtuele, knuffel!!!

Peter en Tonnie

Leuk om weer wat van je te horen ,ja ,inderdaad jammer dat je door het Virus weinig beleefd .
Maar geniet wat je kan ,en een fijne tijd nog de laatste weken dat je daar bent.
Gr en een kus van ons .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active