larous-notes-from-the-road

nog 3 dagen...

hoii allemaal,
vandaag is het 4 augustus, wat betekend nog 3 dagen tot ik vertrek....

Het grootste deel is gepakt en ik hoef alleen nog de laatste dingen in mijn handbagage te doen. Ik had verwacht dat ik het inpakken veel lastiger vond, maar eigenlijk viel dat best wel mee. In totaal mocht ik ik mijn ruimbagage koffer 23 kg mee nemen. Ik weet niet hoe, maar in iedergeval is het mij gelukt om maar 17 kg in te pakken.

De afgelopen 2 weken heb ik van veel mensen afscheid genomen. Zo had ik in het weekend van 20 en 21 juli mijn goodbye party. Zaterdag vrienden en zondag familie. Natuurlijk (zoals de meesten die mij kennen wel gewend zijn) was het buiten lachen en heel veel gezelligheid ook lekker veel huilen.

Ik wil hierbij dan ook even iedereen heel erg bedanken. Niet alleen voor het aanwezig zijn bij mijn goodbye party, maar ook voor alles steun en hoop in mijn droom. Bedankt voor het helpen met sparen, de lieve berichtjes en al het andere wat heeft mogelijk gemaakt dat ik dit echt mag gaan doen.

ik zal woensdagochtend om 9.15 uur vertrekken naar New York. Hier heb ik 4 dagen oriëntatie en dan zal ik op zaterdag naar mijn gastgezin vliegen. Allemaal heel spannend, maar wat heb ik er veel zin in!

Ik hou jullie op de hoogte via hier, Facebook en Instagram.

veel liefs larou

Reacties

Reacties

Janka

Topper!! Trots op jou. Geniet en ervaar. Maak mooie herinneringen.. We lezen graag je blogs ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active