larous-notes-from-the-road

een gastgezin!!

Hoi allemaal!

Gister kreeg ik een telefoontje van Travel Active dat ik een gastgezin heb!

ik zag al op mijn telefoon staan dat ik gebeld werd uit Venray en daar zit het hoofdkantoor van Travel Active. Dus ik neem mijn telefoon op en na een kort gesprekje over hoe het met mij ging zijden ze ''we hebben goed nieuws voor je, je hebt een gastgezin''. Waarop ik antwoordde ''echt!''. ik was heel erg verbaast, omdat ik nog helemaal niet zo lang op de Amerikaanse site stond en ik dus nu al een gastgezin heb. Ze vertelde me enorm veel. Bijvoorbeeld over waar ik zou gaan wonen en bij wie, maar ik was zo enthousiast dat ik de helft van het verhaal niet helemaal volgde. gelukkig zij ze aan het einde van het gesprek dat ze mij een mail zou sturen met alle informatie zodat ik het nog eens rustig kon bekijken.

Ik kom dus in het plaatsje Decatur in de staat Illinois. Hier ga ik wonen samen met mijn gastmoeder Roxanne, mijn gastvader William, mijn gastzusje Hailey(15), de vader van mijn gast vader en ook de vader van mijn gastmoeder. Er zijn ook huisdieren namelijk twee honden Frannk en Hope en twee katten Cheeto en Lola. Dus een groot gezin maar ik denk dat dat heel gezellig is.

Mijn school zal Meridian high school zijn en ligt in het plaatsje Macon wat ongeveer 8 minuutjes met de auto is. ik zal 7 augustus vanaf Schiphol vertrekken naar New York waar ik een 4 daagse oriëntatie samen met een groep van andere studenten die ook vanuit Nederland in Amerika gaan studeren. op 10 augustus kom ik aan bij mijn gastgezin en dan zal ik op 16 augustus mijn eerste schooldag hebben.

Inmiddels heb ik al een beetje contact gehad met mijn gastgezin via email en facebook. ze zijn enorm lief en enthousiast, daarom hebben we afgesproken om binnen kort even te skypen zodat ik ze beter kan leren kennen.


Ik ben enorm blij en heb er heel veel zin in.

liefs Larou

( Als je je email invoert ben je altijd op de hoogte wanneer ik een nieuwe blog heb geschreven)


Reacties

Reacties

Ruud

Spannend en leuk Larou!!!?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active