larous-notes-from-the-road

Geaccepteerd!

Hoi iedereen,

Even een kleine maar leuke update. Op 15 oktober was dan eindelijk

Mijn aanmeldingspakket klaar. Ik had het die zelfde avond nog verstuurd. De dag er na kreeg ik al gelijk een mailtje terug met dat het er goed uitzag maar dat er alleen nog een paar dingen misten. Ik moest bijvoorbeeld nog mijn brief aan mijn gastouders iets uitgebreider maken en een filmpje van mij zelf maken. Dus dat ging ik doen na 10x op nieuw filmen, knippen en plakken omdat ik natuurlijk te veel wilde vertellen in het filmpje ( wat dus maar 3 minuten mocht duren) was ook het filmpje klaar. Nu was dus echt alles klaar en werd mijn aanmeldingspakket naar Amerika gestuurd. In het mailtje waarin stond dat hij was verstuurd stond ook dat het nog wel 3 weken kon duren voordat ze mijn pakket hadden geaccepteerd. Ik had me dus al voorbereid op 3 weken wachten, maar inplaats van 3 weken wachten kreeg ik na 2 dagen een mailtje met โ€˜โ€™ GEFELICITEERD je bent geaccepteerd voor het high school programma in Amerikaโ€™โ€™. Dus natuurlijk was ik ontzetten blij. Ik zal nog even vertellen wat het inhoud, maar eigenlijk kan ik daar heel kort in zijn. De Amerikaanse organisatie heeft grondig mijn aanmeldingspakket bekeken om te zien of ik hiervoor geschikt was en dat ze vanaf nu opzoek gaan naar een gastgezin voor mij. Wat dus betekend dat ik vanaf nu op de Amerikaanse site sta zodat gastgezinnen mij uit kunnen kiezen. Dus vanaf nu wordt het wachten op een gastgezin.


Als er een gezin voor mij gevonden is zal ik zo snel mogelijk een nieuwe blog schrijven.


Liefs larou


En als je nou even je email in vult ben je altijd op de hoogte van wat ik plaats.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active