larous-notes-from-the-road

Update

Hoi allemaal,

Laat ik beginnen met, hoe gaat het met jullie? Over precies 2 dagen begin ik aan mijn 9e maand hier in Amerika en ik moet zeggen dat ik de maand maart toch iets anders voor me had gezien als dat het is gegaan.

Ik denk dat ik er niet heel erg veel over hoef te vertellen, maar net zoals europa heeft Amerika ook te maken gekregen met het corona virus. Sommige van jullie hebben misschien dan ook wel mijn post gezien op facebook over hoe onzeker deze tijd voor mijn nu is, aangezien ik gewoon niet weet of ik hier kan blijven of niet.

Door de afgelopen weken heen heb ik enorm veel uitwisselingsstudenten naar huis zien gaan. Meesten van hun gingen naar huis omdat hun ouders hun graag bij hun willen hebben wat ik echt volkomen begrijp. Ik ben toen in gesprek gegaan met mijn ouders en mijn gastouders hier. Vooralsnog blijf ik nog in Amerika. In Principe ben ik ook nog gewoon bezig met school aangezien ik hier wel gewoon e learning krijg.

Wat ga ik doen als de school wel gaat sluiten voor de rest van het jaar? Ik weet het niet misschien blijf ik, misschien niet, dat ziek ik tegen die tijd wel. Ik kan wel naar huis gaan, maar hoe veilig is het om nu door 2 grote internationaal vliegvelden te gaan. Voor nu is het naar mijjn mening verstandiger om hier te blijven en in overleg met mijn ouders en gastouders denken hun ook dat dit het beste idee is.

Dat haalt alleen niet weg dat ik door al dat stomme gedoe ik iedereen best wel een beetje mis. Ik had niet verwacht of gewild dat mijn exchange zo zou verlopen het is alleen niet anders we blijven positief en zien wel hoe het gaat.

Dankjewel voor alle berichtje die ik kreeg de afgelopen dagen met de vraag hoe het met mij ging.


Liefs Larou

Reacties

Reacties

Josiena

We hopen dat je toch nog een mooie afsluiting krijgt van je Exchange.....dat is je zo gegund lieve Larou.... dit is echt z'on bizarre en nare situatie.....blijf gezond lieverd een hele dikke knuffel van ons!!xxx

Gerrit-Jan

Hoi Larou. Ik kan me de twijfel best voorstellen. Maar ja, je wilde de USA leren kennen en dan niet alleen de pretparken, maar heel veel meer elementen van het leven daar. Ja toch?
Wees gewoon voorzichtig, dan gaat het vast goed komen!
Die "prom" gaat er vast wel komen, op de één of andere manier. En joh, de Eenden-meetings hier gaan ook niet door voorlopig, dus dat hoeft geen reden te zijn om over drukke vliegvelden risico te gaan lopen. Wees voorzichtig en hou ons op de hoogte.
Dubbele knuffel uit Den Haag ?

Ruud

Hoi Larou,

Besluit zelf, in overleg met je ouders en gastouders. Je bent slim genoeg. Blijf gezond, ook je hele gastgezin!!! We denken aan je. Dikke knuffel uit het bijzondere Nederland.

Anton

Jezus, ben je daar al weer 9 maanden!! Ik kan hiervandaan niets zinnigs zeggen over het land waar je nu bent. Ik ken het niet. Ik weet alleen dat het overal corona is en je dus het best stil kan blijven zitten waar je bent. En ja dan ga je mensen missen. Ineke en ik zitten niet ver van Nederland, maar toch is er opeens weer een grens; een ander land en worden we met een Duits kenteken op de auto als toerist gezien en teruggestuurd. Raar he. Ik mis mijn nichtje in Spanje, hoewel ik haar maar eens in de vijf jaar zie. Ik mis mijn Citroenvrienden. Maar ik blijf zitten waar ik zit en geniet van alle mooie dingen in mijn directe omgeving. Hou je taai, er komen betere tijden, dat is zeker.

Peter en tonnie

Bedankt voor je bericht je heb gelijk dat je daar blijft laat het eerst maar gezonder in de wereld worden ik weet niet of je daar het huis moet blijven hier wel zo veel mogelijk maar is dit de laatste maand?gezellig tijd nog en dat gaat jullie lukken kus uit den haag

Rinus

Hoi moppie lijkt mij ook verstandiger daar te blijven hier heerst het ook en om risico te lopen met reizen ik weet het zo net nog niet.
We missen je allemaal maar doe verstandig en kijk uit want eens geven we jou weer een dikke knuffel
Je moet maar denken door dat uit te stellen wordt de knuffel dikker
Hou je haaks en tot dan dan

Manfred (Manfriet

Hallo Larou,

Sterkte daar en zorg dat je gezond blijf en straks weer terug kunt komen.
Gr. Manfred en Michelle

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active