larous-notes-from-the-road

kerstvakantie

Hoi allemaal,


Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat geschreven had. oeps sorry! Inmiddel ben ik weer naar school, maar net als iedereen in nederland heb ook ik kerstvakantie gehad. En ik heb best wel veel gedaan.

We begonnen de vakantie met het ophalen van oscar op het vliegveld in Chicago. Hij is de spaanse student die vorig jaar bij mijn gastgezin heeft gewoond. Het was enorm leuk om hem te ontmoeten en al zijn verhalen te horen van zijn exchange year. Die zaterdag zijn Hailey ( mijn gastzusje) en ik naar onze vriendengroep gegaan om met hun kerst te vieren wat echt super gezellig was.

En toen was het al kerstavond wat betekende dat de hele familie van mijn gastmoeder haar kant naar ons huis zou komen. We hebben die avond met z’n allen lekker gegeten, spelletje gespeeld en met elkaar gepraat.

Die dag er na was het kerstochtend. Ik werd al vroeg wakker gemaakt door Hailey die vol enthousiasme mijn kamer binnen kwam rennen en riep dat “santa” geweest was. Haha we zijn beide 16 maar hé het gaat om het idee. Dus nadat iedereen een beetje wakker was geworden mochten we onze stockings openmaken. Dat zijn die grote soort sokken. Deze waren helemaal volgestopt met ons favoriete snoepgoed en een strik met een kleur. Mijn strik was rood, dus dat betekende dat alle pakketjes met een rode strik voor mij waren.

Nadat ik mijn gastmoeder als 100x verteld had dat ik niet perse cadeautjes hoefde te hebben, omdat ik ze al zo dankbaar was voor wat zal al voor mij gedaan hadden. Kreeg ik natuurlijk wel cadeautjes. Of nou ja cadeautjes…. Misschien kun je het beter cadeaus noemen want klein zijn ze niet. Zo heb ik onder andere timberlands(schoenen) gekregen en kaartje voor een Post Malone concert samen met mijn gastzusje. Natuurlijk ben ik er wel heel erg blij mee.

De dag na kerst zijn we vroeg opgestaan omdat we naar Ohio zouden gaan. En aangezien Ohio nou niet perse om de hoek ligt moesten we eerst nog 7 uur in de auto. We gingen hier naar toe om familie van mijn gastmoeder te bezoeken. Ook zijn we nog naar een hele grote shopping mall geweest en zijn we gestart met het kijken/winkelen van prom jurken. Ik had echt twee super mooie jurken aan, alleen was de jurk net iets te duur voor mij.

Met nieuwjaar zijn ik en Hailey naar onze vriendengroep gegaan en hebben we met hun oud en nieuw gevierd. Om eerlijk te zijn is oud en nieuw hier niet zo heel erg speciaal en is het niet zo’n grote chaos als het is in nederland. Ik heb het wel heel erg naar mijn zin gehad.

De rest van de vakantie had ik tussendoor training voor basketball en cheerleading en heb ik gewoon een hoop leuke dingen gedaan. Ook zit ik nu echt officieel op de helft van mijn exchange wat betekend dat ik hier al 5 maanden ben.. Momenteel gaat het ook echt super goed met mij. Ik heb het enorm naar mijn zin heb eigenlijk geen heimwee meer en heb mijn plekje helemaal gevonden. Toch wordt ik ook wel heel erg blij bij de gedachten dat ik over een paar maanden iedereen in nederland weer kan zien ennnn… dat ik dan eindelijk weer een broodje kroket en een frikandel speciaal kan eten want jeetje wat heb ik daar toch zin in.

Dat was mijn verhaaltje weer..

Mijn volgende blog gaat waarschijnlijk over mijn verjaardag (ik wordt bijna 17!!) cheerleading en alle andere leuke dingen die ik aan het doen ben.


Heel veel liefs van mij



Reacties

Reacties

Gerrit-Jan

Erg leuke blog weer, Larou! Heerlijk, dat je je zo thuis voelt daar en dat het goed klikt met het gezin, waar je te gast bent. Geniet van ieder moment daar (en dat doe je volgens mij wel ? ).
Groetjes vanuit een regenachtig Den Haag ?

Ruud

Fijn dat het zo goed en leuk gaat Larou. Veel plezier nog die laatste paar maanden!!

Peter en Tonnie

Helemaal leuk jou Blog ,fijn dat je het zo naar je zin hebt ,wat is Amerika dan groot als je 7 uur moet rijden om fam. te bezoeken ,over een paar dagen 17 jaar ,op de dezelfde dag wordt mijn moeder 92 jaar ,hele fijne verjaardag en nog veel plezier ,o ja nog een gelukkig nieuwjaar vanuitdestadachterdeduinen

Marijke de Jong.

Wat een leuk verhaal weer.Had je net gesproken toen ik bij je ouders op bezoek was.Fijn dat je het zo naar je zin hebt en in zo' fijn gezin bent opgenomen.Hoop je gauw weer te zien.Geniet nog maar lekker.Liefs.xxxx

Maaike

Super fijn dat jet zo naar je zin hebt en wat maak je veel mee. Een heel fijne 17e verjaardag gewenst en liefs van ons!
PS lekker: kroketten en frikandellen :-) maar USA ook!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active